sobota, 29 września 2012

Co tu będzie?

Okazało się, że gdy jest się projektantem, rzemieślnikiem czyli wytwórcą, fotografem, sprzedawcą i całym działem marketingu  i PR ... czasu brakuje na wszystko.
Prowadzę bloga na stronie lianna.blox.pl. Jest to blog typowo twórczy, czyli praca opis, link do miejsca gdzie można kupić prace. Brak w nim jednak miejsca na moje przemyślenia.
Bardzo często znajduję w sieci ciekawe strony, przydatne informację  i nie mam ich gdzie zapisać. Kiedyś zapisywałam ciekawe strony w notatniku, ale okazało się że za dużo czasu tracę na szukanie.  Poza tym chodzi także o zanotowanie  dla siebie, ale także i dla innych. Oczywiście jak się połapiecie:)
Dlatego pomyślałam, że blog Handmade - co w trawie piszczy :) może być takim miejscem.. z którego będę korzystać przede wszystkim ja...ale może i coś przyda się także innym:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz